Wednesday 5 December 2012

Sesempurna nya manusia

Adik ajak makan tgahari di rumah..Dalam perjalanan ke rumah sambil mendengar radio Hot FM, terdengar lagu yang liriknya sangat menarik perhatian..Mengingatkan aku pada suami..hehehehe..

Pulang semula ke pejabat, terus mencari lagu tersebut di internet;

Cinta Bersatu - Liyana Jasmay

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/02/lirik-lagu-cinta-bersatu-liyana-jasmay.html#ixzz2E9pUFLBD

Lagu ini sangat bersesuaian dengan perasaan aku terhadap suami pada ketika ini..

Sesungguhnya aku bukanlah perempuan yang terbaik untuk dijadikan isteri..cinta aku..hati aku..ada ketika yang mungkin tidak telus..

Tapi aku pasti..cinta dia padaku..setelus sebuah cinta sejati..yang lahir dari hati yang meminta pada Allah..

Terkadang aku beristighfar memohon ampun acapkali terkenang cinta aku yang sangat lemah untuk dibanding dengan cinta dia..

Aku hanya mampu berdoa supaya hati ini pasti, yakin, tetap pada dia,suamiku...


*Sempurnanya kita mungkin hanya sekadar di dalam mimpi tanpa kita sedari*

No comments:

Post a Comment