Thursday 24 February 2011

Kejam!

*sigh*

blom ape2 lg dh mengeluh...hurm..yela..ni sume sbb tajuk paper bace td la..serious tahi la..cte tu psl accident lebuhraya utara-selatan dekat ngn tanjung malim.. lori beras accident...n org xtlg selamatkn driver tu pn tp sebokkkkkkkkkkkk dok kaut beras! ape punye org la kejam xhengat! dhla mencuri..pulak tu org saket x tlg..pastu jd lg terbaek beg driver tu yg ade henpon pn kne kebas! gile la org skrg ni! desperate sgt ke smpai sggp mskkn mende haram dlm perut..xingt dose agaknye..pastu bg anak bini mkn..pastu berketurunan2 penyangak! xkn la xle pk jauh sket..skali ko mencuri..keturunan2 ko ikut mencurik nnt..xkesian ke kat next2 generation yg septtnye bole jd lebih baek..tp sbb ko mkn mknn haram..diorg jd xbaek...n xde harge diri ke beras atas tanah pn nk kaut...miskin sgt ke sp kne buat mcm tu..klo dh ade kat lebuhraye xkn miskin kot..unless ko mmg org miskin yg suke jln kaki jauh2 kn which for sure aku rs x..kang lapo pulak nk cr mkn mn kn?

sedih nye ngn masyarakat skrg..dh la org dlm kesusahan xtlg..mencurik plak..mcm double dose ke? hurm..sggp buat dose lg semate2 xnk kua duit beli beras for months..ish3..dasat2..aku pn xla kaye sgt..tp aku rs..aku sggp susah sket xde duit asalkn mknn yg aku mkn halal..huhuhu~ sedih sedih..

berite bole di access di sini.... T.T


*when the desire strikes people's mind...* 

No comments:

Post a Comment